Bartek z Wrocławia - zmieńmy też miasta

Tutaj można napisać o sobie. Miejsce do znalezienia przyjaciół lub drugiej połówki :-)

Moderator: Administrator

Bartek z Wrocławia - zmieńmy też miasta

Postprzez carton » 03 Gru 2016, 13:45

Witajcie!
Hmm od czego by tu zacząć... :)

Parę słów o sobie:

Jestem muzykiem, lekutko po 30stce, mieszkam we Wrocławiu od 10 lat. Zanim książki Megre trafiły w moje ręce, sam doszedłem do wniosku, że rozwiązanie wszystkich naszych osobistych i społecznych problemów leży w powrocie do natury. Na pytania "jak jest?" a "jak powinno być?" zawsze w końcu odpowiadała natura. W wyobraźni tworzyłem siedlisko choć go tak nie nazywałem. Potem okazało się, że nie jestem sam z takim myśleniem, więc poznałem kilka osób, i po wymianie informacji trafiłem na Anastazję.
Jeszcze zanim trafiłem na Anastazję, moje życie diametralnie się zmieniło na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Wcześniej dążyłem raczej do tego, by zdobyć dobrą pracę, zarabiać pieniądze, móc utrzymać siebie i rodzinę, mieć dobry samochód, kupić mieszkanie, i tak dalej. Nagle, ok. 2 lat temu dostrzegłem, że to wszystko nie ma żadnego głębszego sensu, a samo w sobie też szczęścia nie daje. Psuje tylko zdrowie, a ja mam coraz mniej czasu dla siebie. Postanowiłem nie iść dalej w tym kierunku. W wyniku zmian wewnątrz mnie, których w sumie nie planowałem lecz same do mnie przyszły, i których nie dało się w żaden sposób zatrzymać, zacząłem tracić zdrowie, pracę, rodzinę. Ten proces wciąż trwa i wciąż nie wiem jak się zakończy.... Ale!