Jestem zafascynowany

Tutaj można napisać o sobie. Miejsce do znalezienia przyjaciół lub drugiej połówki :-)

Moderator: Administrator

Jestem zafascynowany

Postprzez Opium » 29 Mar 2017, 20:00

Cześć. W zasadzie dzisiaj w poszukiwaniu informacji przypadkiem trafiłem na Wedrussów. Pytanie drugie kim jest Anastazja? Zaraz też znalazłem odpowiedzi. Jestem zielony w waszym temacie a jednocześnie was rozumiem w 100%. Jestem szlachetnym Słowianinem, kocham mocno ludzi. Jestem bardzo szczęśliwy ponieważ to życie jest piękne a zarazem bardzo nieszczęśliwy, ponieważ martwię się o ten świat. Nie znam Anastazji, znam za to wolność i miłość. Jesteście kolejnymi ludźmi na drodze, kolejnymi z którymi nie muszę dużo rozmawiać bo sami doskonale rozumiecie ten świat (uhh.. ulga). Chcę was poznać. Jestem Michał, mieszkam w mieście tura - Turku. Sam podjąłem się wielu wyzwań, tudzież czasami zawodzę by gdzieś indziej dać z siebie 100%. Otworzyłem się na świat zatem odrzucam gry i manipulacje, tylko szczera miłość.
Szukam już 24 lata mojej ukochanej Bogini, ja nie muszę być bogiem
bo strasznie zajebiście czuję się jako człowiek :)
Człowiekowi słabemu imponuje siła,
człowiekowi silnemu imponuje miłość
Opium

Połówki: Poszukuję Kobiety-Bogini
Rodowe Siedlisko/Wioska: Zapraszam do wspólnego działania

Re: Jestem zafascynowany

Postprzez eiba » 30 Mar 2017, 11:25

Cześć Michale. Jakich wyzwań się podejmujesz?
Zobacz jak powinna przebiegać skuteczna walka ze zmarszczką
Awatar użytkownika
eiba

Rodowe Siedlisko/Wioska: Chętnie dołączę do powstającej grupy/osady

Postprzez Opium » 30 Mar 2017, 15:03

Wszystkiego co mnie rozwija.
Uwielbiam jeździć po Polsce, właśnie budować osady, świątynie i inne takie rzeczy. Byłem już w wielu miejscach. Ludzie są niesamowici, każdy inne spojrzenie ale te same wartości ;)